Forum Forum o simsach 1 i 2 Strona G│ˇwna Forum o simsach 1 i 2
Lubisz Simsy? Mo┐esz w nie graŠ ca│y dzie˝? To forum dla Ciebie! Zachŕcamy do rejestracji!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

przeciez one nie sa az takie wielkie...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o simsach 1 i 2 Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 731
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 20:13, 06 Kwi 2014    Temat postu: przeciez one nie sa az takie wielkie...

Mam nadziej─Ö ze chocia┼╝ ten p┼éyn co┼Ť mi pomo┼╝e ..
[link widoczny dla zalogowanych]
Przede wszystkim musisz je wycieniowa─ç...wtedy mniej si─Ö pusz─ů i nie s─ů przy klapni─Öte..Tylko u fryzjera musisz si─Ö okre┼Ťli─ç jak─ů chcesz mie─ç d┼éugo┼Ť─ç..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

u mnie 3 dzien przyg [link widoczny dla zalogowanych] to moze jakies kalambury
to zadna nowo┼Ťc przeciez. [link widoczny dla zalogowanych] e-po-pijaku jestem naturalna szatynka. Za dekoloryzacj─Ö, baleyage, regeneracj─Ö i strzy┼╝enie zap┼éaci┼éam na p├│┼éd┼éugich w┼éosach ... I wszyscy razem huraaaaaaaaaaaa brawo pani Kasiu.... [link widoczny dla zalogowanych]
Polecam: no to sie pochwalilam... Usmialam sie do lez czytajac te historie porodowo-ginekologiczne Prawda jest taka, ze jest bardzo pomocna ale odpowiednio stosowana, a jak niektorzy wypisuja, ze dodaja soli i cytryny naraz itp wywary lub wode z kranu, czekam tylko az ktos gazowana wleje .... Pozdrawiam Jedyne co wszystkim mog─Ö poleci─ç to badajcie wzrok dziecka. Witajcie du┼╝ostopki!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Poza tym będziemy mogły się podzielić wrażeniami o pracy tego doktora już po fakcie
[link widoczny dla zalogowanych]

I on się zmienił, dojrzał.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kr─Öc─ů mi si─Ö tak jak si─Ö im ┼╝ywnie podoba.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hej, [link widoczny dla zalogowanych] Ja naprawd─Ö podziwiam ludzi, kt├│rzy jedz─ů, nie zdaj─ůc sobie z tego sprawy, bo w├│wczas nie wyst─Öpuje ┼╝adna kontrola, ja nad swoim cia┼éem mam 100%-ow─ů.
odp. sama widzialam!!!! puchatka 74 dreszcze s─ů zwiazane z odtokszycznianiem organizmu poczytaj na forum o meizitang dziewczyny pisa┼éy ze to tak na poczatku potem mija zreszta ty juz jestes po 7 i juz ok to my jeszcze dziewczynki musimy poczeka─ç ,ja na wszelki wypadek odstawi┼éam kawe nawet mnie nie ciagne . Ja bra┼éam wcze┼Ťniej zastrzyki Depo Provera, ale mia┼éam plamienia i nie bra┼éam wi─Öcej i wtedy zrobi┼éa sie torbiel. Chcia┼éabym zrzuci─ç ok 20kg do ko┼äca roku [link widoczny dla zalogowanych]
Typu cytryna, czy p┼éukanki z wody po ziemniakach. jak to wygl─ůda? O wizycie kontrolnej nie by┼éo mowy, mo┼╝e dlatego, ┼╝e zabieg robi┼éam ok. A co do Snape wydaje mi si─Ö, ┼╝e on jeszcze pomo┼╝e Potterowi, bo tak jak czyta┼éam ten rozdzia┼é jak go Potter chcia┼é trafi─ç zakl─Öciem to Snape ca┼éy czas nie pozwala┼é ┼Ťmiercio┼╝erc─ů mu nic zrobi─ç, a na dodatek jeszcze go uczy┼é jak rzuca─ç zakl─Öcia. Pi─Ökne dzi─Öki Yaror,to jest ten przeb├│j. biegalam dzis 20min,na rowerku pojezdzilam zjadlam mlode ziemniaczki z koperkiem i mas┼éem i teraz poczulam g┼é├│d ale zjadlam og├│rka pozniej jak tez poczuje tez tak zrobie... Gdzie jedziesz sie uczyc plywac na windsurfingu?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Po kilku latach mozesz si─Ö stara─ç o wi─Öcej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bardzo zale┼╝y mi na fachowej odpowiedzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
nadal to trwa. dzieki za info a ktore sa najtansze tak by lekarz biorac 600 zl jeszcze na tym zarobil?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale on jest na recepte. [link widoczny dla zalogowanych] a to sie zgadzam,jak na wesolowskiego,ta┼äczy┼é OKROPNIE,a przechodzi┼é i przechodzi┼é,no bo w serialu gra i malolaty glosuj─ů
defenetly celin dion I love you witam, ja mam nieco skromniejsze osi─ůgi, moja waga powoli wskazuje 56kg!!!na chwile obecn─ů nie czuje zebym schud┼éa,ale waga pokazuje swoje!!!wczoraj do ─çwicze┼ä na orbitreku do┼é─ůcxzy┼éam brzuszki-na razie 20-wi─Öcej nie daje rady, ale mysle ze dzi┼Ť ju┼╝ zrobie 30, najpierw bieg┼éam przez 30 min na orbicie,potem zrobi┼éa, 5 brzuszk├│w-strasznie mnie bola┼éo,wi─Öc zw─ůtpi┼éam i wskoczy┼éam na orbitrek jeszcze na 10 min,i my┼Ťle sobie-spr├│buje jeszce z 5 zrobic brzuszk├│w i normalnie nic mnie juz nie bola┼éo i trzasn─Ö┼éam 20!!!!!!!!!!!Trzymajcie za mnie kciuki!!!!!!! Najlepszym momentem na wydluzenie nogi jest ukonczenie 15-roku zycia, tak do 18, bo potem idzie coraz ciezej wlasnie ze wzgledu na wiek. Beattraax-Project_Well_(Tidbi) to nie pomaga!! [link widoczny dla zalogowanych]
no wiec tak: Smb-->rozumy pozjada┼éa....hahaha....skoro tyle czyta┼éam komentarzy na stronkach i nie tylko tutaj o tej diecie i to w wi─Ökszo┼Ťci pozytywnych....i wiesz...tak si─Ö sk┼éada ┼╝e nie by┼éo tam ani jednego w kt├│rym ktokolwiek uprzydza┼éby aby nie przechodzic na t─ů diete ,┼╝e co┼Ť mu si─Ö przez ni─ů sta┼éo albo ze jest nie zdrowa....a tak wog├│le skad ty wzie┼éa┼Ť te 2 lata...sory...ja jak czyta┼éam przepis diety to by┼éo tam napisane ze mo┼╝na j─ů stosowac cho─çby po miesi─ůcu przerwy ....to nie jest dieta-g┼éodzaca organizm...ona daje organizmowi wszstkie potrzebne produkty wi─Öc nie wiem dlaczego wed┼éug ciebie jajka mo┼╝na je┼Ť─ç raz na 2 lata... gg 66150703 bez nudy - to ju┼╝ trudniej , bo 80% si─Ö nudzi jak nie jest upita , tych by mo┼╝na rozbawi─ç zabawami , ale te te┼╝ nie zawsze i nie ka┼╝demu odpowiadaj─ů wiem cos o tym... Witam!D┼éugo szuka┼éam odpowiedniego fryzjera w Krakowie ! takie kompleks dziala - wiadomo wymaga czasu i motywacji, no ale chcesz byc piekna to sie o to postaraj.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

M─ů┼╝ jest palaczem i w zasadzie dwie godziny bez papierosa daj─ů mu si─Ö we znaki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Od pocz─ůtku ci─ů┼╝y przyty┼éam 3,5 kg wi─Öc dobrze jest. Wtedy zn├│w wszystko b─Ödzie bez sensu!
[link widoczny dla zalogowanych]
przeka┼╝e koledze ┼╝e ,si─Ö do czego┼Ť przyda┼é
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/KelbyKelliher/tegretol [/url] [url]http://del.icio.us/LandsKian/tegretol [/url] [url]http://del.icio.us/ColemanBresler/zoloft [/url] [url]http://del.icio.us/KelbyKelliher/relafen [/url] [url]http://del.icio.us/KieferGranda/trileptal [/url] [url]http://del.icio.us/ChadwickHazel/toprol [/url] [url]http://del.icio.us/JohnathanWengerd/ultracet [/url] [url]http://del.icio.us/JohnathanWengerd/zyban [/url] [url]http://del.icio.us/JohnathanWengerd/zyban [/url] d6d455521734c1493cac3c4ed034936b [/url]

witaj Martynika! [link widoczny dla zalogowanych] Ja z kolei glodowke moge robic w domu nie musze nigdzie w tym celu jechac Mnie glodowka nic nie kosztuje.
To fakt: do Tygrysi Pazur-no wlasnie podkladam wate i troche lepiej ale te mieso mnie meczy;/ jaka masc stosowales??? Ja bardzo chciałabym aby w 4 edycji tanca z gwiazdami wystapili: powodzenia dziewczęta :] wygladaja jak ludzik z reklamy miszelinka... [link widoczny dla zalogowanych]
cicho si─Ö tu zrobi┼éo... z niej zbyt duza ilosc bialka, jest zamieniana przez organizm w CUKIER!!! przez ten czas nie masz swojego domu (bo mieszkanie z rodzinka jest meczace i prawda jest taka, ze nigdy czlowiek nie czuje sie tam jak u siebie), malo pieniedzy (mi ledwie wystarczalo, wszak mieszkalam w stolicy). a moze nie ma sie czym pochwali─ç i zamiast super efektu s─ů blizny o jakich pisze kiwi??? ja polecam KANKAN ja mialam i zel na naturalne, zel na tipsie , akryl na formie i polecam AKRYLOWE.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 731
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 20:17, 06 Kwi 2014    Temat postu: popieram Natali─Ö, ┼╝e nale┼╝y jak najmniej my┼Ťle─ç o chor

Ja mam obecnie w ustach 4 ml aquamidu, on daje bardzo delikatny efekt.
[link widoczny dla zalogowanych]
Witaj,Olala,za┼Ťmia┼éam si─Ö przy Twoim li┼Ťcie...czy ja do szko┼éy chodz─Ö????!!! Carmen* beznadziejna jestes
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mołek
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

szczeg├│lnie ogromne dzi─Öki dla GOLA 23 za tak wyczerpuj─ůce informacje -od razu lepiej si─Ö poczu┼éam bo nale┼╝─Ö do tych co wol─ů zna─ç najgorsz─ů prawd─Ö ni┼╝ ba─ç si─Ö przed nieznanym... [link widoczny dla zalogowanych] nie zamie┼Ťci┼éam tych tu tego linka, by j─ů upokorzy─ç.
simon birch, A czy kto┼Ť ju┼╝ poddawa┼é si─Ö zabiegu zmiejszania piersi u doktora ┼ü─ůtkowskiego albo zna kto┼Ť tak─ů osob─Ö ch─Ötnie z ni─ů si─Ö skonsultuje bo kurcze blade trzeba co┼Ť zrobi─ç z tym biustem, ale trza te┼╝ zadba─ç o swoje bezpiecze┼ästwo wybieraj─ůc dobrego specjalist─Ö? bazylia Czesc dziewczyny.mam problem poniewaz nie pamietam kiedy mia┼éam ostatni─ů miesi─ůczke ( dokladna data ) a wlasnie dzisiaj kiedy mnie tak strasznie bola jajkniki ( zawsze zwiastun miesiaczki ) jej nie ma ! kurcze to jak je brac?bo nie mam ich z recepty.2 czy 3 razy dziennie? [link widoczny dla zalogowanych]
Misiulinka a┼╝ nie wierz─Ö co piszesz z┼éo┼Ťliwe komentarze, naciskanie sutk├│w do krwi, bo uparcie matka ma dziecko piersi─ů karmi─ç! tak jak pisze w tym artykule lekarz nad┼╝erk─Ö mo┼╝na zdiagnozowa─ç tylko przeprowadzaj─ůc jednocze┼Ťnie kolposkopi─Ö i cytologi─Ö wg mnie Monika Brodka jest ┼Ťliczna i taka fajna filigranowa... A ja mysle ze jakby nikt nic nie pisal to by┼éo by ┼╝le. Robic loda w gumce !!! Bede wdzieczna Ja w og├│le jestem w ci─Ö┼╝kim szoku, ┼╝e oni byli razem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ranking lekarzy.
[link widoczny dla zalogowanych]
ON JEST ZE SMOKTUNOWICZ
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] zwlaszcza gdy nie ma sie tam znajomych...
dżem - Do Kołyski ! Tych kosmetykow nie ma w Polsce. chetnie poslucham wnioskow i spostrzezen na ten temat, szczegolnie z ust w/w panow Jak nie przejdzie , cóż sama wypije [link widoczny dla zalogowanych]
Du┼╝a pupa ma┼éy biust. Mam nadzieje ┼╝e czas uleczy moje rany i ┼╝e jeszcze kiedy┼Ť mu podziekuje za to ┼╝e odszed┼é !!! I jajeczko, bo spotkanie odwo┼éano. Wiec kiecka do gory ,a tam cale nogi czerwone ,tak sie pozacinalam. [link widoczny dla zalogowanych] owe_smoczki_disney_a_pow_3_m_ca.html Czuje sie swietnie, jesc mi sie nadal nie chce - mimo ze musze gotowac dla rodzinki. no i Brodk─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na rozne wydzialy moga przyjmowac w roznych terminach .
[link widoczny dla zalogowanych]
Dobra ko┼äcz─Ö , czas zabra─ç si─Ö za co┼Ť po┼╝ytacznego (znaczy:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja naszczescie z głosem problemu nie mialam, no moze przez jakies pieerwsze 4 dni po operacji mialam straszna chrypkę i mówic za bardzo nie mogłam, ale z czasem przeszło. [link widoczny dla zalogowanych] igg - 14
pomacham hantelkami troche i mo┼╝e pare brzuch├│w? Ani nie realizuj─ů cel├│w, ani nie znaj─ů procedur(detal vs hereca), priorytet dla nich to obdzwoni─ç tras├│wk─Ö cho─ç PH tak┼╝e ma w tym dniu wizyt─Ö. ja chc─Ö takie ramiona: Na si┼é─Ö probuje udowodni─ç swoj─ů atrakcyjno┼Ť─ç. Mnie wyci─Öli jeden p┼éat ca┼ékowicie, a z drugiego zostawili tylko odrobineczk─Ö. [link widoczny dla zalogowanych]
Ogolnie nie czuje sie tak jakbym byla na diecie. Dziwn─ů mamy pogod─Ö. wzi─Ö┼éam sprawe w swoje r─Öce i kupi┼éam wiele od┼╝ywek, i dalej ten sam problem kupi┼éam nawet head& schoulders przeciw wypadaniu w┼éos├│w. Najpierw zacznij ─çwiczy─ç! Zastanawia┼éam si─Ö ostatnio nad t─ů wasz─ů g┼éod├│wk─ů ale nie podj─Ö┼éam si─Ö jej - uwielbiam je┼Ť─ç Tel. 30 z┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ma┼é┼╝e┼ästwo, rodzina, mi┼éo┼Ť─ç, oczekiwania.
[link widoczny dla zalogowanych]
Napisz do mnie na e`mail, dam ci adres do isa29
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

b─Ödzie sie komus podobalo to ok- ale to przeciez chyba tej osobie co je bedzie nosic musi si─Ö podobac! [link widoczny dla zalogowanych] Powodzenia mimo wszytsko
Ciekawi mnie, ile zjadam dziennie kalorii, ale nie dam rady ich policzy─ç (tzn. Nie ma takiego leku kt├│ry eliminuje t─ů przykr─ů konsekwencje nag┼éego wyeliminowania pokarmu.Ty nie jestes g┼éodna a organizm ju┼╝ przestawi┼é si─Ö na magazynowanie-jak na wojnie. e bo po tym jest gorzej ni┼╝ by┼éo. Jest strasznie chyda, ma wy┼éumpiaste oczy ta kasia, oj jak anorekcja b─ůdz ne leczona tarczyca. Mozesz kupi─ç sznur korali, albo jeden ale widoczny, du┼╝y wisior, co┼Ť w tym typie: [link widoczny dla zalogowanych]
GIGANT, pierwszy raz na oczy takiego zobaczy┼éam. By┼éam te┼╝ w prywatnej klinice dr Sankowskiego, ale te┼╝ mi powiedzieli ┼╝e w─ůtpi─ů aby mo┼╝na by┼éo co┼Ť zrobi─ç, mog─ů spr├│bowa─ç laserem ale mo┼╝e nie by─ç poprawy a wr─Öcz pogorszenie wygl─ůdu. to ja juz na czarno 7.Czy przyjmujecie zwroty od klient├│w? Okaza┼éo si─Ö, ┼╝e ona si─Ö tym ju┼╝ nie zajmuje, przyj─Ö┼éa specjalistk─Ö (brrr...) Bo inaczej - sluchaj uwaznie - na zadna budowe go nie wpuszcza! 2 ┼éy┼╝kimajonezu / b cukru
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o simsach 1 i 2 Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin