Forum Forum o simsach 1 i 2 Strona Gwna Forum o simsach 1 i 2
Lubisz Simsy? Moesz w nie gra cay dzie? To forum dla Ciebie! Zachcamy do rejestracji!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

15000 zł w okrągły miesiąc!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o simsach 1 i 2 Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 731
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Pi 8:48, 11 Kwi 2014    Temat postu: 15000 zł w okrągły miesiąc!

Ja stosuje tabletki i przynajmniej ma spokój i nie trzęsę sie co miesiąc jak wiele kobiet-a moze sie uda a może nie i nie wpdanę...
[link widoczny dla zalogowanych]
dziennie/? 11.00 serek wiejski
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Finito.
Sterylizator to fajny gadżet, ale nie jest niezbędny.

[15.03] 08:41 Ewa 33 [link widoczny dla zalogowanych] i przerwa w ćwiczeniach-złapałam przeziębienie-mam nadzieję, że to nie grypa:[,,,,,,
taka Adriana Lima musi co jakiś czas sobie wstrzykiwać coś tam,żeby mieć takie usta pełne bez przerwy? Nie mam też tak silnej woli będąc samej. -mogłam pracować na komandorskiej.. Na kolejnej wyzycie(11 czerwca) bogatsza w wiedzę zdobyta w internecie( ze to jest porażenie nerwu łokciowego) poprosiłam o badanie EMG łokcia.A i skierowanie na rehabilitację. [link widoczny dla zalogowanych]
. Tam asystentki chirurga powiedziały mi, że wstrzykną mi przez welfron środek usypiający i tak, jak uprzedzały, zrobi mi się ciepło i zacznie się kręcić w głowie coraz bardziej i będę potem miała tylko przyjemne sny i tak też było... Dodam ze to dopiero pierwszy cykl moich starań... Parę szkół juz zaliczyłam, choć w zawodzie jestem od paru miesięcy. ??????????????????????????????????????? Zmieniaja sie wibracje, ktos kto zaczyna zyc w zgodzie z intencja dbam o siebie, bo Bog dal mi mozg i wolna wole, zaczyna inaczej zyc, bo od innych rzeczy go powoli odrzuca. Ja dzisiaj już 31dzień.
[link widoczny dla zalogowanych]
I tak sie stało, całe szczęście w czas, zanim wypadła sprawa ze skandalicznymi filmikami z kamerek internetowych w tropikach.
[link widoczny dla zalogowanych]
Byłam w Carlo Biani na Wawelskiej kilka miesięcy temu u wychwalanego Daniela.
[link widoczny dla zalogowanych]
I cie kocha.
A ja sobie to tak pięknie wyliczyłam....35dni wydłużania+ 2xdłuższy czas rekonwalescencji daje 105dni więc 3miesiące i pare dni i będzie po fakcie....grrrrr...i tak tu można sobie planować...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdyby nie bylo problemu finansowego, to pewnie od razu bym sie przeprowadzila,ale niestety moje islandzkie oszczednosci juz dawno sie skonczyly.

Na forum symptome.ch,gdzie jestem aktywnym czlonkiem (wszyscy czlonkowie sa zarejestrowani) nie opisal nikt uszkodzenia zdrowia poprzez lewatywy.
[link widoczny dla zalogowanych]
nie - źle mnie rozumiesz dziewczyno!!!! bo mi też nie chce się ćwiczyć, a tu wszędzie piszą o bieganiu, aerobiku i innych sportowych wyczynach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Takze nie wierze, ale rozumiem ze to tylko człowiek i moze sie pomylic.
A te bóle brzucha no właśnie ????
a laboratoria knocą wyniki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hej, mam do was goraca prośbe. [link widoczny dla zalogowanych] Masakra.
kukuryku wyjełas mi to z ust...rowniez zastanawiam sie czy dobrze zrobilam wiązac swoje zycie zawodowe z ta dziwna na pozor extra firmaJak czytam twoja wypowiedz to mam wrazenie ze pracujemy kolo siebie.Tak samo jak u ciebie sa u mnie osoby ktore nie potrzebnie psuja atmosfere calej roboty, a jest jej naprawde duzo i gdyby nie to rozpraszanie głupotami napewno poszlo by wszystko o wiele szybciej. Czy piaskowanie usuwa kamień nazębny? Myślę, że ten kto jest zazdrosny jest zniewolony, tak nie można! Dzięki paniom z tego forum zdecydowalam się na operację. witam , moze ktos wie gdzie sa fajne promocje na oczyszczanko?? [link widoczny dla zalogowanych]
Ja nie powiem,ze non stop,ale prawie ciagle korzystam z przepisow tej ksiazeczki i robie takie wstawki po ok 2 tygodnie w miesiacu.W inne dni czesto wplatam te przepisy.Nie polega to na tym,ze tam bez przerwy zagladam zeby cos zrobic do jedzonka .Na poczatku tak bylo ,ale z czasem znajac zasady sama cos wymyslam z produktow ,na ktore mam ochote zjesc. Ja nie stosowałam głodówki, dzisiaj drugi dzień, ale czytałam dużo, a tam wcześniej pisały dziewczyny, które były na głodówkach zorganizowanych. morda jak murzyńska rzeżba,wychowała ją stara babka żydówka. iiillillliii jeszcze raz domy tutaj wcale nie sa tanie zalezy gdzie mieszkasz ale mimo wszystko GTA (toronto i okolice )jest cholernie drognie srednie jakosci dom to wydatek ok 300tys dolarow +tax.mozecie przyjechac tutaj na program skilled workers troche to potrwa ale to w tym momencie jest najlepsza droga nie warto przylatywac na turystyczna i zostawac bo pozniej jest ciezko zalapac sie na jakis program zostaje malzenstwo z tubylcem ale ty jestes mezatka.ogolnie w canada zyje sie ok .Nie jest tak rozowo jak sie moze innym wydaje kwestia przyzwyczajenia praca dom praca dom i wierz mi ze tak jest zapomnij o wychodzeniu do barow na tyg bo jutro wszyscy ida do pracy co innego na weeked impreza w clubach zaczyna sie ok 11pm a konczy ok 2am tez bylam w szoku dj mowi last call wszyscy biara ostatniego drinka albo piwo wypijaja i jada do domu 2 godz koniec imprezy. M.Manson obniżomym ciśnieniem ITD??? Słodziki (str.127):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

koniec miesiąca, koniec roku...
[link widoczny dla zalogowanych]
trzymajcie się mnie ostatni też nie za lekko... Zastanów się nad tym ignorantko, zreszta samo to, że niektórzy lecza sie tak silnym lekiem (na litere i, nie napisze bo uznają post za spam) chyba swiadczy o tym, że z cera jest okropnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Moim zdaniem zasada ograniczonego zaufania to bardzo zdrowe podejscie do zycia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A brzuch pobolewa od paru dni i zmienne nastroje mam, no i czasami tak jakoś mnie mdli. [link widoczny dla zalogowanych] Zapytała się mnie od kiedy mam upłay a ja się prawde mówiąc nie przeglądałam.
Moj lekarz prowadzacy zabronil kategorycznie usuwania tego polipa.. Dekoloryzacja a nie rozjaśnianie. Ktos zablokowal moze nareszcie te wstretna sflustrowana stara brzydka babe. najbardziej martwie sie ze nie bede mogla spac,boje sie tego bardzo zobaczymy dzis w nocy jak bedzie. Błagam o pomoc [link widoczny dla zalogowanych]
Swietny pomysl z tym bieganiem! Polecam, szczegóły na ich stronie. jest dobra w smaku? Sama czekałam na wizytę i słyszałam jak się rodząca darła. haha on mi: trzeba poszukac odpowiednich modeli a jesli chodzi o rozmoary miseczki to pewnie wieksze beda lepsze więc niech się nie łudza ludzie z konkretna nadwaga, bop to tak jak z lipo kolezanka odessała uda brzuch i co i niby miała byc taka szczupła , niestety przezd zabiegiem ważyła 72 kg 2 mc po tylko 3 kg mniej,
[link widoczny dla zalogowanych]
Poza tym, luuuudzie.
Dowiedziałam się dzisiaj, że nie mogę odbywać praktyki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A to buzia otwarta , a do podbródek drugi się zrobi - tak to już jest.

Powiem szczerze że nie trzymam się tak rygorystycznie tej diety,bo po prostu nie potrafię ,ale nie znaczy to że się objadam.
[link widoczny dla zalogowanych]
julliiii- ja cie niestety zostawie bo nie mam netu w domu, ale 4 dni wolnego tak szybko zleca ze juz niedlugo sie odezwe. ale akryl jak najbardziej polecam choć zawsze byłam wielką przeciwniczką
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Yaiya cieszę się , że Tobie wychodzi , nie poddajesz się
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
papka wypływa swoja drogą oczywiscie, ale ta błonka tylko raz .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
-a gdzie te wyniki ?- pytanie do mnie

Nie tylko przez ciekawość odczytałem wasze wypowiedzi. [link widoczny dla zalogowanych] Nietypowe rozmiarówkę posiada sklep prima strada polecam ja moszę rozmiar 42 i tam zawsze znajdę coś dla siebie polecam
Pająki Jestem bardzo bardzo bardzo zadowolona z tej metody leczenia. szkoda ze tych drugich nie widzialam w sklepie bo bym je chyba kupiła sama nie wiem czy tylko w niemczech... do 5dniowaglodowka [link widoczny dla zalogowanych]
zdecydowanie pierwsza! Prawy płat miałam powiekszony strasznie i to nie wygladało najlepiej, na lewym tez pojawiały sie guzki więc predzej czy pozniej trzeba było wyciąć a wolałam teraz niz pozniej ;] Ma po Freiburg und Heidelberg najlepsze oceny , dobrze z praca ,piekne miasto (Unesco Weltkulturerbe) . ==== a może piosenka o ktora pytasz spiewa Cindy lauper. w tym thillerze z nicole kidmann? Jezeli mam byc szczera to ja swoja watrobe prawdopodobnie zalatwilam robiacz diete Atkinsa nie wiem czy ja ktos zna.Bylam naprawde fanka tej dietyaz do momentu gdy cialo zaczelo sie buntowac. Ja mialam jedno kolezanke rok temu, ale potem pojechala na polnoc.
\\
Nie oceniaj kogos na podstawie swojej zawisci i zazdrosci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o simsach 1 i 2 Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin